عقیق

من برای صبرتون یه یا علی می خوام. همـــــِین !
دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۰، ۰۳:۳۷ ب.ظ

عقیق من

عقیق من همراه همیشگی من است.

بخشی از هویت  من ؛

من را در هویت از غیر من جدا می کند.

من را به دلیل عقیقم ریاد سرزنش می کنند،

اما از شما چه پنهان که برخی هم مرا به خاطر عقیقم دوست می دارند.

می گویند نشان ایمان است. التختم بالیمین

اما برای من نشان ماندگاری است.

گاهی مرا از کارهایی باز می دارد و گاهی به کارهایی وادارم می کند.

هنگام هجمه دشمن یه من قدرت می دهد و از لغزش بازم می دارد.

تا این نشان را دارم نمی توانم هویتم را فراموش کنم، آنرا تکذیب کنم ویا اینکه از هویتم صرف نظر نمایم.


تصمیم گرفتم که در عالم مجاز هم عقیقی در بر کنم تا در این فضا نیز از آن تمتعات آن بی بهره نمانم.

با یاد او و یاریش

من و عقیقم



نوشته شده توسط احسان متین رزم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
من برای صبرتون یه یا علی می خوام. همـــــِین !
عقیق
گاهی فکر می کنم.
گاه گاهی فکر می کنم که چه کم فکر می کنم.
و هر از چند گاهی فکر می کنم که چه خوب است کم فکر می کنم.

آخرین مطالب


عقیق من

دوشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۰، ۰۳:۳۷ ب.ظ

عقیق من همراه همیشگی من است.

بخشی از هویت  من ؛

من را در هویت از غیر من جدا می کند.

من را به دلیل عقیقم ریاد سرزنش می کنند،

اما از شما چه پنهان که برخی هم مرا به خاطر عقیقم دوست می دارند.

می گویند نشان ایمان است. التختم بالیمین

اما برای من نشان ماندگاری است.

گاهی مرا از کارهایی باز می دارد و گاهی به کارهایی وادارم می کند.

هنگام هجمه دشمن یه من قدرت می دهد و از لغزش بازم می دارد.

تا این نشان را دارم نمی توانم هویتم را فراموش کنم، آنرا تکذیب کنم ویا اینکه از هویتم صرف نظر نمایم.


تصمیم گرفتم که در عالم مجاز هم عقیقی در بر کنم تا در این فضا نیز از آن تمتعات آن بی بهره نمانم.

با یاد او و یاریش

من و عقیقم

۹۰/۱۱/۲۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
احسان متین رزم

نظرات  (۲)

 با یاد او و یاریش...

انشاالله
پاسخ:
ممنونم

رحمت واسعه اش گوارای وجود
۲۴ بهمن ۹۰ ، ۲۱:۴۸ علی ملکی - قطعه شهدا
بسم رب الشهـــــداء
سلام اخوی ، خوبی انشاالله
مبارک باشد
انشاالله خاکریز فرهنگی پایداری باشد ، برای دفاع از اسلام ناب محمدی ص
عیقتان مجازی تان را عشق است ، کار جالبی بود..
با اجازه لینکتون کردم
یا مهدی عج

امام علی علیه السلام در سرزنش اصحاب نافرمانش  فرمود

امیر المؤمنین علیٌّ علیه‏السلام

وهُوو یُـوَبِّخُ أصـحابَهُ : أما والّذی نَفسی بِیَدِهِ لَیَظهَرَنَّ هؤلاءِ القَومُ علَیکُم ، لَیس لأنّهُم أولى بالحَقِّ مِنکُم ، ولکنْ لإسراعِهِم إلى باطِلِ صاحِبهِم وإبطائکُم عَن حَقِّی .

امام على علیه‏السلام

- در توبیخ یاران خود- : هان ! سوگند به آن که جانم در دست اوست ، این جماعت ، بى‏گمان بر شما چیره خواهند شد ، نه به خاطر این که آنان از شما برحقّ‏ترند . بلکه بدان سبب که آنان در حمایت از باطل امیر خود مى‏شتابند و شما در حمایت از حقّ من کُندى مى‏کنید .

نهج البلاغة : الخطبة 97 منتخب میزان الحکمة : 616


پاسخ:
ممنونم برادر
از لینک تون بسسسیار ممنونم
حدیث هم عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی