عقیق

من برای صبرتون یه یا علی می خوام. همـــــِین !
چهارشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۰، ۰۱:۱۹ ب.ظ

یک جرعه تعشق

عازم مصارع العشاق هستم . 

همانجا که مقربترین عاشقان خدا خون خود را به آسمان ریختند.

خاکش هم حتما اسراری دارد.

هر سال هزاران دل، خود را به آن خاک عرضه می کنند به امید آنکه انتخاب شوند و جرعه ای از آن راز بیاشامند؛

هر سال نزدیک بهار، "محرم اسرار عاشقان خدا" بودن را در مصارع العشاق به مزایده می گذارند

تا پر دلترین روزگار را برگزینند و جرعه نوش عشقش گردانند. 


 هر جا ولی خدا برای احقاق حقی بزرگ دل می طلبد . جان می ستاند کربلایی است برای اهل آن زمان

تا عیار عشقشان آزموده شود.


تا سال ها متعشقین عالم (آن ها که خود را بعاشقی زده اند)، بیایند و ادای عاشق پیشگی در بیاورند.


ما هم می رویم تا فریاد حضور را را در گوش خاک کربلای آخرالزمان زمزمه کنیم.

ببینیم اینبار شهیدان که را بر می گزینند.

ما می ارزیم که شاهد یک قهقهه مستانه باشیم یا نه ؟

یارب مباد دست رد بر سینه هیچ عازمی

یارب مباد دستی خالی در برابر چشمی مشتاق

یارب مباد خونی در رگ در برابر یک فریاد

هنوز خوب که گوش می کنیم فریاد هل من ناصر خون خدا را می شنویم

هنوز خوب که گوش می کنیم فریاد مظلومیت گردان حنظله را در کانال می شنویم.

باید رفت کمی نزدیک تر، شاید کاری از دستان خالی ما هم بر آید.

هر سال نزدیک عید نجوایی به گوش می رسد:

من کان فینا باذلا مهجته و موطنا الی لقاء الله نفسه فلیرحل معنا فاننی راحل مصبحا ان شا الله

می رویم تا شاید فردا روزی که اماممان عزم رحیل کند و ما هم ...


دعایم کنید برگشتم قلمم بنویسد:

ما اطیب طعم حبک و ما اعذب شرب قربک.


یک جرعه تعشق






نوشته شده توسط احسان متین رزم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
من برای صبرتون یه یا علی می خوام. همـــــِین !
عقیق
گاهی فکر می کنم.
گاه گاهی فکر می کنم که چه کم فکر می کنم.
و هر از چند گاهی فکر می کنم که چه خوب است کم فکر می کنم.

آخرین مطالب


یک جرعه تعشق

چهارشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۰، ۰۱:۱۹ ب.ظ

عازم مصارع العشاق هستم . 

همانجا که مقربترین عاشقان خدا خون خود را به آسمان ریختند.

خاکش هم حتما اسراری دارد.

هر سال هزاران دل، خود را به آن خاک عرضه می کنند به امید آنکه انتخاب شوند و جرعه ای از آن راز بیاشامند؛

هر سال نزدیک بهار، "محرم اسرار عاشقان خدا" بودن را در مصارع العشاق به مزایده می گذارند

تا پر دلترین روزگار را برگزینند و جرعه نوش عشقش گردانند. 


 هر جا ولی خدا برای احقاق حقی بزرگ دل می طلبد . جان می ستاند کربلایی است برای اهل آن زمان

تا عیار عشقشان آزموده شود.


تا سال ها متعشقین عالم (آن ها که خود را بعاشقی زده اند)، بیایند و ادای عاشق پیشگی در بیاورند.


ما هم می رویم تا فریاد حضور را را در گوش خاک کربلای آخرالزمان زمزمه کنیم.

ببینیم اینبار شهیدان که را بر می گزینند.

ما می ارزیم که شاهد یک قهقهه مستانه باشیم یا نه ؟

یارب مباد دست رد بر سینه هیچ عازمی

یارب مباد دستی خالی در برابر چشمی مشتاق

یارب مباد خونی در رگ در برابر یک فریاد

هنوز خوب که گوش می کنیم فریاد هل من ناصر خون خدا را می شنویم

هنوز خوب که گوش می کنیم فریاد مظلومیت گردان حنظله را در کانال می شنویم.

باید رفت کمی نزدیک تر، شاید کاری از دستان خالی ما هم بر آید.

هر سال نزدیک عید نجوایی به گوش می رسد:

من کان فینا باذلا مهجته و موطنا الی لقاء الله نفسه فلیرحل معنا فاننی راحل مصبحا ان شا الله

می رویم تا شاید فردا روزی که اماممان عزم رحیل کند و ما هم ...


دعایم کنید برگشتم قلمم بنویسد:

ما اطیب طعم حبک و ما اعذب شرب قربک.


یک جرعه تعشق




۹۰/۱۱/۲۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
احسان متین رزم

نظرات  (۴)

 خوش به حالت :)
پاسخ:
جای شما خالی بود
اتفاقا ذکر خیر شما هم بود

سلام
نائب الزیاره بودیم...
نائب الزیاره باشید.
در پناه حق.
پاسخ:
سلام علیکم
ممنونم
بودیم
یاعلی
:)
 سلام...

زیارتتان مقبول ان شاء الله...

دعا کنید نصیب ما هم بشود...


چند نکته!

:آدرستون رو اشتباه می زنید... آخرش ir باید باشه. شما com می زنید.
:یه جا تو کامنتام اشتباه جوابتون رو داده بودم درستش کردم... :)
پاسخ:
سلام علیکم
ممنونم از لطفتون
دعا گو بودیم

بله
گاهی متوجه شده ام
بزارید پای طبع عجول و بی تجربه :)

شرط اینطور سفرهایی که همش توی راه هستی اینه که سبک بار باشی. ساک و چمدون خیلی سنگین نبر.

مسافر اگه سبک بار نباشه توی این راه خیلی سختش می شه.

این مهم ترین نتیجه ای هست که شاید بشه از آخر سفرت بگیری
پاسخ:
درسته
سنگین باری یکی از سختی هایی که به دنبال داره
اینه که نمی تونی یه هیچ کس دیگه کمک کنی
ولی آدم ها ی سبکبار مثل باد اند اینطورف و اونطرف می رن
دست اینو می گیرند
بار اون یکی رو بر می دارند
جلو جلو می رن کارهای بقیه رو راه میاندازند و...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی