عقیق

من برای صبرتون یه یا علی می خوام. همـــــِین !
شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۰، ۰۳:۳۰ ب.ظ

یک «می» اضافه تر

یکی می ره و دیگری یک می اضافه تر. 

یه اندازه یک دم دوحرفی فاصله است از رفتتش تا مردنم. 

 من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود

دریافت فایل
سایز فایل:1.26 مگابایت






نوشته شده توسط احسان متین رزم
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
من برای صبرتون یه یا علی می خوام. همـــــِین !
عقیق
گاهی فکر می کنم.
گاه گاهی فکر می کنم که چه کم فکر می کنم.
و هر از چند گاهی فکر می کنم که چه خوب است کم فکر می کنم.

آخرین مطالب


یک «می» اضافه تر

شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۰، ۰۳:۳۰ ب.ظ
یکی می ره و دیگری یک می اضافه تر. 

یه اندازه یک دم دوحرفی فاصله است از رفتتش تا مردنم. 

 من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می رود

دریافت فایل
سایز فایل:1.26 مگابایت




۹۰/۱۲/۰۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
احسان متین رزم

نظرات  (۳)

بازی با کلمات بود.
شما گفتید " می ره" من جداشون کردم دیدم یه "می" میمونه و یه "ره"!
البته که متوجه منظور پست شدم!

پاسخ:
به هر حال ممنونم
نثار حضرت زینب یه صلوات بفرستید
 سلام
تو رو خدا برو تو فاز همون پستای قبلیت :(
تو دیگه این مدلی پست نذار ... فقط امیدم به تو بود که تو هم این مدلی پست میذاری !!!
پاسخ:
تو همون فزاست امید
نگران نباش
من همونم ...
ممنونم

 بعضی "می" ها... قبل از آنکه به رَه اضافه شود... آدم را می کشند...
بعضی وقت ها هم... با هم "می روند"
باز باهم، به تر است
پاسخ:
سلام
ممنونم
چرا رَه ؟
البته این پست رو جند جور می شه خوند و تفسیر کرد.
منظور من البته در مورد هر دو بخش معنای نزدیک و ساده است.
به هر حال ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی